rower enduro TREK SLASH 7 DEORE/XT LAVA R23/24

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: wysyłka do 48 godzin lub odbiór osobisty od ręki
Cena: 12 499,00 zł

Cena regularna: 15 599,00 zł

12499.00
Najniższa cena od wprowadzenia towaru: 15 599,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Producent: TREK
Kod produktu: q11548

Opis

Slash 7 to korzystna maszyna do all-mountain stworzona do pokonywania singletracku z maksymalną prędkością. Ma porządną aluminiową ramę i sprawne zawieszenie, dzięki którym pokona zakręcone, trudne zjazdy jak żaden inny rower.

 

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

All-mountain to Twoja kategoria i uwielbiasz poskramiać strome zjazdy oraz wymagające rock gardeny. Szukasz roweru stworzonego do pokonywania najtrudniejszych tras z maksymalną mocą, w 100% zdolnego do zmierzenia się z zawodami enduro, ale bez przyprawiającej o palpitacje ceny.

Użyte technologie

Aluminiowa rama do ostrej jazdy z nawierconym suportem, podwójna osłona rury dolnej, Kock Block 2.0 i damper RockShox Deluxe Select+ o 160 mm skoku oraz amortyzator Yari RC o 170 mm skoku. Ponadto, napęd 1x12 Shimano Deore/XT, potężne 4-tłoczkowe hamulce Shimano pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła Line Comp 30 w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem.

Ostatnie słowo

To może i najbardziej przystępny Slash w ofercie, ale nie myśl, że jeździ wolno z góry. Dostajesz ramę zbudowaną z myślą o wielodniowej ostrej jeździe z praktycznie dobranymi częściami, dzięki czemu w kieszeni zostanie dość na opłaty startowe lub wyciągi.

 

Przegląd

Obejrzyj wideo

Dlaczego go pokochasz?

  1. Tak samo dobrze czuje się na trasie wyścigu i w dziczy—Slash to idealny rower na zawody enduro, ale daje multum radości na trudniejszych szlakach
  2. Elegancki schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
  3. Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę
  4. Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
  5. Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół

Specyfikacja

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

RAMA Z WIDELCEM

Rama Alpha Platinum Aluminium, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku
Widelec RockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
Amortyzator RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 180 mm (596 mm od osi do korony)
 

KOŁA

Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
Opona Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta
 

NAPĘD

Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Korba Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości
Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA
Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano Deore M6100
Maks. wielkość zębatki Maks.: 34T, Min. 28T
 

KOMPONENTY

Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości
Rozmiar: M , ML
TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości
Rozmiar: L , XL
TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości
*Hamulec Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8
Rozmiar: S , M , ML , L , XL
SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: S , M , ML , L , XL
SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL
SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu
 

WAGA

Waga M - 15.50 kg / 34.18 lbs
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

 

Dane techniczne

Kolor pomarańczowy
Przeznaczenie Otwarte drogi
Modele Slash
Kategorie Wszystkie kategorie
Rozmiar kół 29"
Materiał ramy Aluminium
Marka Trek
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl