Produkt dnia
buty rowerowe Comp RD SPECIALIZED czarny
buty rowerowe Comp RD SPECIALIZED czarny
779,00 zł 619,00 zł
Producenci
Promocje
buty rowerowe Comp RD SPECIALIZED czarny
buty rowerowe Comp RD SPECIALIZED czarny
779,00 zł 619,00 zł
Reklamacje i zwroty

Zwrot zakupionych Towarów. Zakupione Towary mogą być zwrócone w terminie 10 dni od daty ich otrzymania przez Klienta. Klient jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby firmy Cyclo Centrum stosownego oświadczenia na piśmie lub w postaci elektronicznej na adres mail 42sports.pl@gmail.com oraz wysłanie Towaru do siedziby firmy na wskazany w pkt. 1b adres. W takim przypadku, po otrzymaniu Towaru Sklep zwróci Klientowi Cenę sprzedaży Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Klient obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu; wraz z dowodem zakupu (np. paragonem lub kopią faktury VAT). Zwrot Towaru odbywa się na koszt Klienta.

Wzór formularza zwrotu dostępny TUTAJ

  

Reklamacje. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze, a także o sprawdzenie, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma nie jest naruszona) itp. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., prosimy o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego.

Klient reklamujący dany towar zakupiony w Sklepie wypełnia formularz reklamacyjny (dostępny tutaj) i przesyła na adres mail 42sports.pl@gmail.com Zakupiony Towar odsyła do miejsca zakupu (tj. Cyclo Centrum S.C. Borys Świć i Tomasz Skowroński 39-300 Mielec, ul. Mickiewicza 54 lub Cyclo Centrum S.C. Borys Świć i Tomasz Skowroński, 36-100 Kolbuszowa , ul. Piekarska 12 ) na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Klienta na koszt firmy Cyclo Centrum pod warunkiem korzystania przy przesyłce zwrotnej z usług Poczty Polskiej przesyłka polecona. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy niezgodność zamówionego towaru z otrzymanym jest wynikiem pomyłki po stronie sprzedającego. W innym przypadku Towar jest odsyłany na koszt Klienta. Sklep zobowiązuje się do udzielenia Klientowi odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni roboczych (jeżeli warunki gwarancji nie stanowią inaczej) od daty otrzymania reklamowanego towaru. Za datę otrzymania reklamowanego Towaru przyjmuje się dzień, w którym Towar ten zostanie dostarczony do siedziby firmy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl