TEST TREK RAIL 9.7 NX EU RAW CARBON VOLT rozm. L - 19,5"
Opis
TEN ROWER MOŻESZ ODPŁATNIE PRZETESTOWAĆ - 250 zł / doba*
*koszt ewentualnego zakupu nowego roweru obniżany jest o kwotę pobraną w trakcie testu
Rail 9.7 to elektryczny rower górski o dużym skoku zawieszenia, z którym szybciej dotrzesz do tego, co daje Ci najwięcej radości. Wrażenia z jazdy na nim nie różnią się w niczym od naszych najbardziej żywiołowych rowerów na szlaki i oferuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne na szlaki. Wyróżnia się za to nowym, mocnym napędem Bosch, który pędzi na podjazdach, dzięki czemu mniej czasu się męczysz, a więcej cieszysz.
Rama | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, ogranicznik Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control RC, zoptymalizowany dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Deluxe Select+, 230 mm x 57,5 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 170mm |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 54, na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle |
Opona | Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60” |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | 29x2.60" |
Manetka | SRAM NX Eagle, jedno kliknięcie, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM NX Eagle |
Korba | SRAM X1 1000, 34T, 165 mm długości |
Kaseta | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM NX Eagle, 12-biegowa |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 34T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: S Bontrager Line Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 345 mm długości |
Rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości |
|
Kierownica | Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 780 mm |
*Chwyty | Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager XR Trail Elite, stop aluminium z obejmą |
Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
|
Wspornik kierownicy | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 60 mm długości |
Stery | Wbudowana ochrona Knock Block, zakres 58 stopni, uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5" |
*Hamulec | Rozmiar: S, M, L, XL Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT501, zacisk 4-tłoczkowy MT520 |
Rozmiar: S, M, L, XL Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano MT520 |
|
Tarcza hamulcowa | Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm |
Bateria | Bosch PowerTube 625 |
---|---|
Ładowarka | Bosch Standard 4 A, 220-240 V |
Sterownik | Bosch Purion |
Silnik | Bosch Performance CX, magnezowa obudowa silnika, 250 W, 85 Nm, 25 km/h maks. wspomagania |
Waga | M - 21.83 kg / 48.13 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.