Rowery full suspension |
Rowery hardtail |
Tego typu rowery mają zawieszenie z przodu i z tyłu Dzięki temu są wygodniejsze i łatwiej zachować nad nimi kontrolę w trudnym terenie. Zawieszenie z tyłu dba o kontakt koła tylnego z podłożem, co poprawia prowadzenie. Jednak damper, czyli amortyzator tylny, a także dodatkowe elementy osprzętu czynią taki rower cięższym. Dodatkowy ruch zawieszenia często ogranicza wydajność pedałowania, szczególnie podczas sprintów i na równych podjazdach. Ponadto, więcej ruchomych części to więcej elementów do konserwacji. | Tego typu rowery mają zazwyczaj zawieszenie tylko z przodu, nie z tyłu. Dzięki temu są lżejsze i łatwiejsze w konserwacji. Są zazwyczaj szybsze, szczególnie przy sprincie lub na równiejszych podjazdach. Jednak brak pochłaniającego nierówności zawieszenia z tyłu oznacza, że zachowanie kontroli w trudnym terenie wymaga więcej wysiłku. Łatwiej również stracić przyczepność, szczególnie na trudniejszych podjazdach. Dlatego rowery hardtail Trek mają szersze opony poprawiające przyczepność. |

Producent
Kolor
Przeznaczenie
Modele
-
520
-
920
-
1120
-
Allant+
-
Boone
-
Checkpoint
-
Crockett
-
District
-
District+
-
Domane
-
Domane+ ALR
-
Domane+ LT
-
Dual Sport
-
Dual Sport+
-
Émonda
-
Farley
-
Fuel EX
-
Full Stache
-
FX
-
Seria L
-
Madone
-
Marlin
-
Powerfly
-
Powerfly Equipped
-
Precaliber
-
Procaliber
-
Rail
-
Remedy
-
Roscoe
-
Roscoe dla dzieci
-
Session
-
Silque damski
-
Slash
-
Speed Concept
-
Stache
-
Supercaliber
-
Seria T
-
Ticket
-
Top Fuel
-
UM+
-
Verve
-
Verve+
-
Wahoo
-
X-Caliber
Kategorie
Cena
-
od
do

Trek jest światowym liderem w technologii rowerów górskich. Nic dziwnego, że nasze rowery górskie to najbardziej technicznie zaawansowane modele na rynku. U nas innowacje nie są ograniczone wyłącznie do rowerów z najwyższej półki. Każdy model ma mnóstwo rozwiązań i detali, dzięki którym każda jazda będzie lepsza, a trasa łatwiejsza.
Jakie rowery górskie są dostępne?
