narty STOECKLI LASER SL STÖCKLI + płyta karbonowa D20 SRT CARBON + wiązania SRT12 BLUE R25/27
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Budowa: System kanapkowy
Powierzchnia; Poliamid
Baza: Racing-Graphite
Technologia: FTC, FEC, SME, SOC, RSB, CPT
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
| Długość narty | 150 cm | 155 cm | 160 cm | 170 cm |
| Numer artykułu | 41010327-20-150/1 | 41010327-20-155/1 | 41010327-20-165/1 | 41010327-20-170/1 |
| Taliowanie | 120-66-98 | 120-66-98 | 120-66-98 | 120-66-98 |
| Promień (m) | >11,0 | >11,8 | >13,6 | >14,5 |
| Waga (kg) | 2.96 | 3.05 | 3.42 | 3.55 |
| Wykonano w | Szwajcaria | Szwajcaria | Szwajcaria | Szwajcaria |
KONSTRUKCJA ZOPTYMALIZOWANA POD KĄTEM ROZMIARU
Konstrukcja tych modeli zmienia się w zależności od długości. Krótsze modele są zazwyczaj nieco lżejsze i bardziej miękkie w porównaniu z dłuższymi. Celem jest zapewnienie optymalnego dopasowania właściwości jezdnych nart do budowy ciała narciarza.
- Idealnie dopasowana konstrukcja bez względu na długość
- Dynamika nart jest dostosowana do budowy ciała narciarza
- Redukcja masy przy krótszych długościach
SOLIDNA METALOWA KRAWĘDŹ
Szersze niż konwencjonalne krawędzie. To nie tylko wydłuża żywotność nart, ale także opłaca się w wypożyczalniach, gdzie sprzęt jest poddawany szczególnie intensywnemu użytkowaniu. Szersza krawędź sprawia również, że narty są nieco bardziej stabilne.
- Dłuższa żywotność
- Zmniejszona podatność na uszkodzenia
- Możliwe dalsze szlifowanie
- Zwiększona stabilność
KONTROLA SKRĘTU FLEX
Wycięcie w kształcie litery S w aluminium przy dziobie i piętce narty zapewnia bardziej miękką sztywność i skrętność z przodu i z tyłu. W rezultacie narta charakteryzuje się większą sztywnością skrętną, co ułatwia inicjowanie skrętów. Jednocześnie, podczas zmiany kierunku, narta pozostaje pod kontrolą, ponieważ skrętność może się dostosować.
- Lepsza kontrola przy zmianie kierunku
- Łatwiejsze wchodzenie i wychodzenie z zakrętów
CZARNE ŚCIANY BOCZNE
Boczne ścianki wykonane z fenolu, twardszej żywicy i sadzy, co przekłada się na większą stabilność i bardziej bezpośrednie przenoszenie mocy.
- Szybsze i bardziej bezpośrednie przenoszenie mocy
- Poprawiona zwinność podczas zmiany krawędzi
PEŁNY KONTAKT KRAWĘDZIOWY
Najszersze punkty narty są przesunięte bardziej do przodu lub do tyłu.
Dzięki temu szybsza jest przyczepność łopatki, a część krawędzi stykająca się ze śniegiem podczas pochylenia narty staje się dłuższa.
- Łatwiejsze i szybsze rozpoczęcie skrętu
- Lepsza przyczepność w zakrętach dzięki dłuższej powierzchni styku
ZWROT MOCY WĘGLOWEJ
Wkładki z włókna węglowego umieszczone są wokół płytki wiązania pod drewnianym rdzeniem. Włókna węglowe biegnące wzdłuż nart są napinane podczas fazy inicjacji skrętu i rozluźniane podczas jego kończenia, co skutecznie zapewnia dodatkowe, dynamiczne przyspieszenie.
- Silniejsze przyspieszenie
- Szybsze przełączanie krawędzi
- Poprawiona zwinność

