narty STOECKLI LASER SC STÖCKLI + płyta D20 SRT SPEED + wiązania SRT12 BLACK R25/27
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
Laser SC to idealny model uniwersalny. Niezależnie od tego, czy chcesz sunąć po trasie długimi, spokojnymi skrętami, czy sprawdzić swoje umiejętności, wykonując szybkie zmiany krawędzi, te wielozakrętowe narty idealnie dopasowują się do Twojego stylu jazdy i sprawiają, że każdy dzień na stoku staje się niezapomnianym przeżyciem. System płyt i wiązań pozwala idealnie dopasować narty do Twoich potrzeb. Wyposażone w rdzeń Piste Race Core, narty te oferują wyjątkową stabilność i płynną jazdę. Dzięki talii 70 mm i zmodyfikowanej długości, Laser SC są bardziej sportowe niż kiedykolwiek i oferują imponujące osiągi w szerokim zakresie stylów jazdy.
Budowa: System kanapkowy
Powierzchnia; Poliamid
Baza: Racing-Graphite
Technologia: FTC, FEC, SME, SOC, RSB
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
| Długość narty | 152 cm | 158 cm | 164 cm | 170 cm | 176 cm |
| Numer artykułu | 41010127-20-152/1 | 41010127-20-158/1 | 41010127-20-164/1 | 41010127-20-170/1 | 41010127-20-176/1 |
| Taliowanie | 120-70-102 | 120-70-102 | 120-70-102 | 120-70-102 | 120-70-102 |
| Promień (m) | >11,6 | >12,7 | >13,8 | >14,9 | >16 |
| Waga (kg) | 3.02 | 3.10 | 3.30 | 3.50 | 3.79 |
| Wykonano w | Szwajcaria | Szwajcaria | Szwajcaria | Szwajcaria | Szwajcaria |
KONSTRUKCJA ZOPTYMALIZOWANA POD KĄTEM ROZMIARU
Konstrukcja tych modeli zmienia się w zależności od długości. Krótsze modele są zazwyczaj nieco lżejsze i bardziej miękkie w porównaniu z dłuższymi. Celem jest zapewnienie optymalnego dopasowania właściwości jezdnych nart do budowy ciała narciarza.
- Idealnie dopasowana konstrukcja bez względu na długość
- Dynamika nart jest dostosowana do budowy ciała narciarza
- Redukcja masy przy krótszych długościach
SOLIDNA METALOWA KRAWĘDŹ
Szersze niż konwencjonalne krawędzie. To nie tylko wydłuża żywotność nart, ale także opłaca się w wypożyczalniach, gdzie sprzęt jest poddawany szczególnie intensywnemu użytkowaniu. Szersza krawędź sprawia również, że narty są nieco bardziej stabilne.
- Dłuższa żywotność
- Zmniejszona podatność na uszkodzenia
- Możliwe dalsze szlifowanie
- Zwiększona stabilność
KONTROLA SKRĘTU FLEX
Wycięcie w kształcie litery S w aluminium przy dziobie i piętce narty zapewnia bardziej miękką sztywność i skrętność z przodu i z tyłu. W rezultacie narta charakteryzuje się większą sztywnością skrętną, co ułatwia inicjowanie skrętów. Jednocześnie, podczas zmiany kierunku, narta pozostaje pod kontrolą, ponieważ skrętność może się dostosować.
- Lepsza kontrola przy zmianie kierunku
- Łatwiejsze wchodzenie i wychodzenie z zakrętów
CZARNE ŚCIANY BOCZNE
Boczne ścianki wykonane z fenolu, twardszej żywicy i sadzy, co przekłada się na większą stabilność i bardziej bezpośrednie przenoszenie mocy.
- Szybsze i bardziej bezpośrednie przenoszenie mocy
- Poprawiona zwinność podczas zmiany krawędzi
PEŁNY KONTAKT KRAWĘDZIOWY
Najszersze punkty narty są przesunięte bardziej do przodu lub do tyłu.
Dzięki temu szybsza jest przyczepność łopatki, a część krawędzi stykająca się ze śniegiem podczas pochylenia narty staje się dłuższa.
- Łatwiejsze i szybsze rozpoczęcie skrętu
- Lepsza przyczepność w zakrętach dzięki dłuższej powierzchni styku

