elektryczny rower górski TREK RAIL 9.5 HEX BLUE gen 4 R24

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: wysyłka do 48 godzin lub odbiór osobisty od ręki
Cena: 33 799,00 zł

Cena regularna:

33799.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Producent: TREK
Kod produktu: q11235

Opis

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Szukasz elektrycznego roweru górskiego o dużym skoku, który da Ci potężny zastrzyk mocy, a jednocześnie pozwoli zaatakować trudny technicznie teren i wielkie dropy. Chcesz zainwestować w karbonową ramę, a później myśleć o wymianie części na lepsze.

Użyte technologie

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB) o pojemności 750 Wh, wyjątkowo responsywny widelec RockShox 35 Gold RL o skoku 160 mm ze sprężyną DebonAir, tłumieniem Motion Control i blokadami, damper RockShox Deluxe Select+ o 150 mm skoku oraz najnowszy silnik Bosch Performance Line CX z systemem inteligentnym wspomagający do prędkości 25 km/h wraz z nową manetką LED obsługującą Bluetooth® dla łatwej łączności i śledzenia aktywności za pośrednictwem aplikacji eBike Flow. Napęd Shimano Deore o 12 biegach z wielką zębatką z 52 zębami na podjazdy.

Ostatnie słowo

Rail 9.5 to świetna baza, jeśli szukasz roweru z włókna węglowego, a dalsze ulepszenia chętnie wprowadzisz później. Dzięki napędowi Shimano Deore cena jest przystępna, a usprawnienia obejmują najważniejsze elementy, takie jak nowa rama o większym rozstawie dla dodatkowej stabilności. To idealne rozwiązanie, jeśli szukasz elektrycznego MTB do ostrej jazdy i późniejszego usprawniania.

 
Obejrzyj wideo

 Dlaczego je pokochasz?

  1. Rail Gen 4 z włókna węglowego wykorzystuje identyczną inspirowaną enduro geometrię i ogromny akumulator jak w poprzedniej generacji, ale teraz ma przestrzeń w rurze górnej, dzięki której rowery Gen 4 są zgodne ze zintegrowanym kontrolerem i mini manetką Bosch
  2. System ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) dostępny wyłącznie w rowerach Trek wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: chroni akumulator dzięki zamknięciu go w ramie, umożliwia jego wyjęcie z łatwością bez użycia narzędzi, a dodatkowo pozwala zamontować koszyk na bidon
  3. Moc i responsywność systemu inteligentnego Bosch pozostaje bez zmian, ale zyskujesz nową manetkę LED z Bluetooth i aplikację eBike Flow, która gwarantuje jeszcze więcej kontroli i możliwości regulacji
  4. Kontroler oferuje funkcję wspomagania prowadzenia Walk Assist i inteligentny tryb e-MTB, który automatycznie dopasowuje moc do terenu
  5. Nowa rama jest wyjątkowo mocna i ma rurę podsiodłową 34,9 mm, aby pomieścić bardziej wytrzymałe sztyce regulowane, a także nadwymiarową główkę ramy, która współpracuje z masywnymi widelcami zoptymalizowanymi pod kątem e-MTB, zapewniającymi większą sztywność i bardziej precyzyjne prowadzenie

Specyfikacja

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

 
Rama z widelcem
 
 
Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8”, zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku
Widelec RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona do e-MTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 170mm (580mm od osi do korony)
 
 
Koła
 
 
Piasta przednia Bontrager, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
*Piasta tylna Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Obręcz Rozmiar: S, M, L, XL
Alex MD35, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, 32 otwory, 35 mm szerokości, zawór Presta
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta
*Opona Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager XR4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29x2,40"
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager XR4 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,60"
*Element opony Rozmiar: S, M, L, XL
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Rozmiar: S, M, L, XL
Zawór Bontrager TLR, 50 mm
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,60", Widelec: Patrz dane producenta
 
 
System elektryczny
 
*Bateria Rozmiar: S
Bosch PowerTube 625 Wh, system inteligentny
Rozmiar: M, L, XL
Bosch PowerTube 750 Wh, system inteligentny
Ładowarka Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny
Komputer Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch
Silnik Bosch Performance Line CX, system inteligentny, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm
 
 
Napęd
 
Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów
Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek
Korba E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości
Ramię korby E*thirteen E*spec Plus, 160 mm długości
Zębatka przednia E*thirteen E*spec, stop aluminium 34T, linia łańcucha 55 mm
*Kaseta Rozmiar: S, M, L, XL
SunRace CSMZ800 11-51, 12 speed
Rozmiar: S, M, L, XL
Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki 1x: 34T
 
 
Komponenty
 
Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości
Rozmiar: M
TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości
Rozmiar: L, XL
TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości
Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, 0 stopni, 50 mm długości
*Hamulec Rozmiar: S, M, L, XL
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M745
Rozmiar: S, M, L, XL
Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Tektro HD-M745
Rozmiar: S, M, L, XL
Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: S, M, L, XL
Tektro, na 6 śrub, 203 mm
Rozmiar: S, M, L, XL
Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 200mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca
 
Waga
 
Waga M - 24.05 kg / 53.03 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Dane techniczne

Kolor niebieski
Przeznaczenie Nieutwardzone trasy
Modele Rail
Kategorie Elektryczne MTB
Rocznik modelu 2024
Napęd elektryczny tak
Odbiorca Mężczyzna
Rozmiar kół 29"
Materiał ramy Aluminium
Marka Trek
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl