elektryczny rower górski ROWER TREK RAIL 9.8 XT DEEP SMOKE R24

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: wysyłka do 48 godzin lub odbiór osobisty od ręki
Cena: 32 999,00 zł

Cena regularna: 51 999,00 zł

32999.00
Najniższa cena od wprowadzenia towaru: 51 999,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Producent: TREK
Kod produktu: q11601

Opis

Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia wykonany z włókna węglowego, który pędzi równie szybko jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe, a także wspomoże Cię podczas stromych podjazdów. Wszystko zostało usprawnione, włącznie z ramą, by dać Ci maksimum radości na najbardziej zakręconych trasach. Otrzymasz również najnowszą technologię firmy Bosch z inteligentnym systemem Performance Line CX, który ma akumulator 750 Wh o większym zasięgu i świetne funkcje, takie jak śledzenie aktywności, nawigacja i łączność Bluetooth, które sprawią, że osiągniesz większy poziom zaawansowania podczas jazdy. Nowy kontroler systemu jest prawie płaski, co daje mu elegancki wygląd, a ministerownik jest dyskretny i intuicyjny.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Szukasz elektrycznego roweru górskiego z włókna węglowego o długim skoku zawieszenia wyposażonego w wyjątkowo sprawne części, a także pojemne akumulatory. Chcesz responsywności włókna węglowego, stabilności większego rozstawu ramy, płynnej pracy wysokiej klasy zawieszenia i najnowszych systemów firmy Bosch.

Użyte technologie

Ulepszona rama z włókna węglowego OCLV Mountain o większym rozstawie i rura sterowa oraz rura podsiodłowa o większej średnicy dla maksymalnej wytrzymałości. Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, nad wyraz responsywny widelec amortyzowany RockShox ZEB Select+, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft oraz napęd 1x12 Shimano XT. Dzięki inteligentnemu systemowi Performance Line CX masz do dyspozycji najnowsze rozwiązania Bosch, w tym nowy ministerownik i zintegrowany z górną rurą wyświetlacz kontrolera systemu Bluetooth®.

Ostatnie słowo

W tym rowerze usprawniony został niemal każdy element, dzięki czemu oddajemy w Twoje ręce prawdziwą bestię – szczególnie, gdy idzie o zawieszenie. Powstał z myślą o atakowaniu trudnych zjazdów, a potem frunięciu pod górę dzięki mocnemu napędowi Bosch, akumulatorowi o 750 Wh pojemności i częściom wręcz proszącym się o ostrą jazdę.

 
Obejrzyj wideo

 Dlaczego je pokochasz?

  1. Rail Gen 4 z włókna węglowego wykorzystuje identyczną inspirowaną enduro geometrię i ogromny akumulator jak w poprzedniej generacji, ale teraz ma przestrzeń w rurze górnej, dzięki której rowery Gen 4 są zgodne ze zintegrowanym kontrolerem i mini manetką Bosch
  2. Kontroler systemu pokazuje aktualnie wybrany poziom wspomagania i naładowanie akumulatora. Jest on zgrabnie zintegrowany z górną rurą, co zapewnia maksymalną ochronę i elegancki wygląd.
  3. Inteligentny system Bosch zapewnia taką samą moc i szybkość reakcji, a dodatkowo nową dyskretną manetkę, która została uproszczona i zawiera elementy sterujące potrzebne do przełączania między poziomami wspomagania lub przejścia do trybu wspomagania prowadzenia
  4. Inteligentne tryby eMTB i eMTB Lite automatycznie dostosowują wspomaganie na podstawie danych wprowadzanych przez użytkownika, aby zapewnić odpowiednią ilość mocy do jazdy
  5. Nowa rama jest wyjątkowo mocna i ma rurę podsiodłową 34,9 mm, aby pomieścić bardziej wytrzymałe sztyce regulowane, oraz nadwymiarową główkę ramy, która współpracuje z masywnymi widelcami zoptymalizowanymi pod kątem e-MTB, zapewniającymi większą sztywność i bardziej precyzyjne sterowanie

Specyfikacja

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

 
 
Rama z widelcem
 
 
Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8”, zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku
Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, powiększona zwężana rura sterowa 1,8”, korona zoptymalizowana do e-MTB, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230x57,5mm
Maks. kompatybilny skok widelca 170mm (580mm od osi do korony)
 
 
Koła
 
 
Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Opona Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,60", Widelec: Patrz dane producenta
 
 
System elektryczny
 
 
*Bateria Rozmiar: S
Bosch PowerTube 625 Wh, system inteligentny
Rozmiar: M, L, XL
Bosch PowerTube 750 Wh, system inteligentny
Ładowarka Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny
Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart
Silnik Bosch Performance Line CX, system inteligentny, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm
 
 
Napęd
 
 
Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Korba E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości
Zębatka przednia E*thirteen E*spec, stop aluminium 34T, linia łańcucha 55 mm
Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano XT M8100, 12-biegowa
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki 1x: 34T
 
 
Komponenty
 
 
Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości
Rozmiar: M
Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości
Rozmiar: L
Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
Rozmiar: XL
Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 45 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano XT M8120
Tarcza hamulcowa Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 200mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca
 
 
Waga
 
 
Waga M - 23.68 kg / 52.21 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

 

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

 

Dane techniczne

Kolor czarny
Przeznaczenie Nieutwardzone trasy
Modele Rail
Kategorie Elektryczne MTB
Rocznik modelu 2024
Napęd elektryczny tak
Odbiorca Mężczyzna
Rozmiar kół 29"
Materiał ramy Włókno węglowe
Marka Trek
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl