rower enduro TREK FUEL EX 8 XT RD-BK R22

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: wysyłka do 48 godzin lub odbiór osobisty od ręki
Cena: 10 999,00 zł

Cena regularna: 17 979,00 zł

10999.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 13 489,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Producent: TREK
Kod produktu: s8240

Opis

Fuel EX 8 to idealny rower na szlaki dla osób, które potrzebują wszechstronnego potwora wyposażonego w pełne zawieszenie, dzięki któremu mordercze dla ciała i umysłu wspinaczki staną się mniej bolesne, a wymagające szlaki przyniosą mnóstwo satysfakcji. Ten rower to idealny kompromis pomiędzy osiągami a ceną, dzięki połączeniu nowoczesnych części z solidną, a mimo to lekką ramą ze stopu aluminium.

 

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Nie masz nic przeciwko odrywaniu kół od ziemi, ale lubisz też przejechać dłuższy maratonowy dystans na singletracku? Potrzebujesz roweru, który zmiażdży każdy szlak i na pierwszym miejscu stawiasz części.

Użyte technologie

Rama ze stopu aluminium, widelec FOX Rhythm 34 o skoku 140 mm oraz damper o skoku 130 mm z superwydajnym tłumieniem RE:aktiv. Napęd 1x12 Shimano XT z dodakowym przełożeniem z 51 zębami na podjazdy, mocne 4-tłoczkowe hamulce, koła Bontrager z piastą tylną Rapid Drive z 54 zębami zapewniającą szybkie zazębianie i regulowana sztyca podsiodłowa Bontrager Line.

Ostatnie słowo

Fuel EX 8 zapewni Ci dodatkową wydajność dzięki najnowszemu napędowi firmy Shimano o najszerszym zakresie przełożeń oraz unikalnemu damperowi RE:aktiv firmy Trek, który doskonale wspomaga pedałowanie bez utraty miękkości zawieszenia.

 

Zobacz go w akcji

Dlaczego go pokochasz?

  1. Szerszy zakres przełożeń i wydajniejsze zawieszenie pomogą Ci pokonać trudne podjazdy, które do tej pory były poza Twoim zasięgiem
  2. Jeśli przeliczasz osiągi na pieniądze, Fuel EX 8 nie ma sobie równych
  3. Ten rower sprawi, że zapragniesz pokonać każdy zakręt czy kamienistą drogę i stawić czoła każdemu zjazdowi
  4. Przypominająca manetkę, mocowana pod kierownicą dźwignia sztycy regulowanej pracuje wyjątkowo intuicyjnie i jest prosta w użyciu
  5. Rozszerzyliśmy nasz zakres rozmiarów, aby zapewnić lepsze dopasowanie wszystkim rowerzystom. Dodatkowo, dostajesz najszybsze koła pasujące do Twojej ramy: Ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i XL koła 29-calowe
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen.

Dane techniczne

*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem
Rama Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona rury dolnej, ISCG 05, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm skoku
Widelec Fox Rhythm 34, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 140 mm skoku
*Amortyzator Rozmiar: XS , S
Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 52,5 mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL
Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 55 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 150mm (561mm axle-to-crown)
 
Koła
Koło przednie Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
*Piasta tylna Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Obręcz Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
Szprychy DT Swiss Champion, J-Bend, Black
*Opona Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40”
Rozmiar: XS , S
Bontrager XR4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,60"
Rozmiar: XS , S
Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50”
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60"
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz dane producenta
 
Napęd
Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Wkład suportu Shimano MT500, 92 mm, PressFit
Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 34T
 
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: XS , S
Bontrager Line Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 345 mm długości
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Line Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości
*Kierownica Rozmiar: XS , S
Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
*Wspornik kierownicy Rozmiar: XS , S
Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stopni, 40 mm długości
Rozmiar: XS , S
Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
Hamulec 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
Shimano RT66, 6-bolt, 180mm
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm
 
Waga
Waga M - 13.86 kg / 30.56 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

 

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

 

Dane techniczne

Kolor czerwony
Kod producenta Model 33000
Przeznaczenie Nieutwardzone trasy
Modele Fuel EX
Kategorie Trail
Rocznik modelu 2022
Napęd elektryczny nie
Odbiorca Mężczyzna
Rozmiar kół 29"
Materiał ramy Aluminium
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl