Rowery full suspension |
Rowery hardtail |
Tego typu rowery mają zawieszenie z przodu i z tyłu Dzięki temu są wygodniejsze i łatwiej zachować nad nimi kontrolę w trudnym terenie. Zawieszenie z tyłu dba o kontakt koła tylnego z podłożem, co poprawia prowadzenie. Jednak damper, czyli amortyzator tylny, a także dodatkowe elementy osprzętu czynią taki rower cięższym. Dodatkowy ruch zawieszenia często ogranicza wydajność pedałowania, szczególnie podczas sprintów i na równych podjazdach. Ponadto, więcej ruchomych części to więcej elementów do konserwacji. | Tego typu rowery mają zazwyczaj zawieszenie tylko z przodu, nie z tyłu. Dzięki temu są lżejsze i łatwiejsze w konserwacji. Są zazwyczaj szybsze, szczególnie przy sprincie lub na równiejszych podjazdach. Jednak brak pochłaniającego nierówności zawieszenia z tyłu oznacza, że zachowanie kontroli w trudnym terenie wymaga więcej wysiłku. Łatwiej również stracić przyczepność, szczególnie na trudniejszych podjazdach. Dlatego rowery hardtail Trek mają szersze opony poprawiające przyczepność. |
Kategorie
Producent
Kolor
Przeznaczenie
Modele
- 520
- 920
- 1120
- Allant+
- Boone
- Checkpoint
- Crockett
- District
- District+
- Domane
- Domane+ ALR
- Domane+ LT
- Dual Sport
- Dual Sport+
- Émonda
- Farley
- Fuel EX
- Full Stache
- FX
- Seria L
- Madone
- Marlin
- Powerfly
- Powerfly Equipped
- Precaliber
- Procaliber
- Rail
- Remedy
- Roscoe
- Roscoe dla dzieci
- Session
- Silque damski
- Slash
- Speed Concept
- Stache
- Supercaliber
- Seria T
- Ticket
- Top Fuel
- UM+
- Verve
- Verve+
- Wahoo
- X-Caliber
Kategorie
Cena
-
od
do
Trek jest światowym liderem w technologii rowerów górskich. Nic dziwnego, że nasze rowery górskie to najbardziej technicznie zaawansowane modele na rynku. U nas innowacje nie są ograniczone wyłącznie do rowerów z najwyższej półki. Każdy model ma mnóstwo rozwiązań i detali, dzięki którym każda jazda będzie lepsza, a trasa łatwiejsza.
Jakie rowery górskie są dostępne?